March 12, 2012

hello spring NO.2




Ani neviem ako, ale tento sveter sa mi podarilo vyhrabať v maminej skrini(!) ;D Ja, ako veľký milovník svetrov a kardiganov som z neho úplne nadšená.Nosím ho veľmi rada a strašne sa mi páči jeho farba. Veľké plus je, že keď je vonku strašná kosa, celkom zahreje. 
Tú šatku som vyhrabala zase v babkinej skrini, vlastne vyhrabala som ich niekoľko...Jednú hnedú, fialovú a takú petrolejovo-žltú na kocky...tak asi tak nejako... Niekedy sa proste oplatí pozrieť na ,,pôjd,, či tam náhodou niečo nenájdete, a až potom sa vybrať na nákupy...












5 comments:

  1. svetrik ma nadhernu farbu
    pristane ti to :)

    ReplyDelete
  2. dobré topánky, ja by som ich brala síce asi radšej v čiernom ak by bolo na výber ale paráda :)

    ReplyDelete
  3. ďakujem :) Tie topánky boli aj v čiernej a červenej farbe, ale hnedé sa mi páčili viac, a viac sa mi aj hodili

    ReplyDelete
  4. Velmi pekny outfit aaaaa obdivujem nosenie tych topanok, mne sa velmi pacia len este nemam odvahu nosit ich len tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! ;) no a tie topánky, sú fakt pohodlné aj keď dosť vysoké...snáď v nich ešte nachodím zopár šťastných kilometrov, resp.metrov :D

      Delete